Anmelden/Registrieren
Zurück zur geteilten Ansicht
Verfasser Titel Jahr
zeige Details Gray, Jerry L. The Relationship between Cognitive Style and School Achievement
in: The Journal of Experimental Education., Vol. 43, No. 4 (1975), p. 67
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1975
1. Verfasser: Gray, Jerry L.
beteiligte Personen: Knief, Lotus M..
Format: Elektronisch
Sprache: English
Erschienen: 1975.
Schlagwörter:
URL: http://gateway.proquest.com/openurl?url_ver=Z39.88-2004&res_dat=xri:pao:&rft_dat=xri:pao:article:h101-1975-043-04-000009

Ähnliche Vorschläge

Zurück zur geteilten Ansicht
Verfasser Titel Jahr
zeige Details LITTIG, LAWRENCE W. Anxiety and Achievement of Grammar School Boys
in: Nature . - London [u.a.] : Nature Publising Group, ISSN 1476-4687, Vol. 226, No. 5244 (1970), p. 411-412
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1970
zeige Details Gallén, Tiina. The cognitive style and strategic decisions of managers
In: Management decision. - Bingley : Emerald, Vol. 35, No. 7 (1997), p. 541-551
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1997
zeige Details Theatre, the Schools, and the Liberal Arts
in: Theatre Journal., Vol. 18, No. 3 (1966), p. 340
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1966
zeige Details Kirby, John R. Cognitive processes, school achievement, and comprehension of ambiguous sentences
in: Journal of psycholinguistic research , ISSN 1573-6555, Vol. 11 (5. 1982), p. 485-499
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1982
Abstract Previous research has identified three distinct forms of linguistic ambiguity: lexical, surface structural, and deep structural. Cummins and Das (1978) studied these forms of ambiguity in the context of Das, Kirby and Jarman's (1979) model of simultaneous and successive processing, and... mehr
Copyright: Copyright 1982 Plenum Publishing Corporation mehr
beteiligte Personen: Kirby, John R.
Format: Elektronisch
Sprache: English
Erschienen: 1982.
Serie: Springer Online Journal Archives 1860-2000 [Dig. Serial]
Schlagwörter:
URL: http://dx.doi.org/10.1007/BF01067495
zeige Details Tartre, Lindsay Anne, Fennema, Elizabeth Mathematics achievement and gender: A longitudinal study of selected cognitive and affective variables [grades 6–12]
in: Educational studies in mathematics , ISSN 1573-0816, Vol. 28 (3. 1995), p. 199-217
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1995