Anmelden/Registrieren
Zurück zur geteilten Ansicht
Verfasser Titel Jahr
zeige Details Gray, Jerry L. The Relationship between Cognitive Style and School Achievement
in: The Journal of Experimental Education., Vol. 43, No. 4 (1975), p. 67
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1975
1. Verfasser: Gray, Jerry L.
beteiligte Personen: Knief, Lotus M..
Format: Elektronisch
Sprache: English
Erschienen: 1975.
Schlagwörter:
URL: http://gateway.proquest.com/openurl?url_ver=Z39.88-2004&res_dat=xri:pao:&rft_dat=xri:pao:article:h101-1975-043-04-000009

Ähnliche Vorschläge

Zurück zur geteilten Ansicht
Verfasser Titel Jahr
zeige Details LITTIG, LAWRENCE W. Anxiety and Achievement of Grammar School Boys
in: Nature . - London [u.a.] : Nature Publising Group, ISSN 1476-4687, Vol. 226, No. 5244 (1970), p. 411-412
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1970
zeige Details Gallén, Tiina. The cognitive style and strategic decisions of managers
In: Management decision. - Bingley : Emerald, Vol. 35, No. 7 (1997), p. 541-551
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1997
zeige Details Theatre, the Schools, and the Liberal Arts
in: Theatre Journal., Vol. 18, No. 3 (1966), p. 340
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1966
zeige Details Kirby, John R. Cognitive processes, school achievement, and comprehension of ambiguous sentences
in: Journal of psycholinguistic research , ISSN 1573-6555, Vol. 11 (5. 1982), p. 485-499
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1982
zeige Details Tartre, Lindsay Anne, Fennema, Elizabeth Mathematics achievement and gender: A longitudinal study of selected cognitive and affective variables [grades 6–12]
in: Educational studies in mathematics , ISSN 1573-0816, Vol. 28 (3. 1995), p. 199-217
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1995