Anmelden/Registrieren
Zurück zur geteilten Ansicht
Verfasser Titel Jahr
zeige Details LITTIG, LAWRENCE W. Anxiety and Achievement of Grammar School Boys
in: Nature . - London [u.a.] : Nature Publising Group, ISSN 1476-4687, Vol. 226, No. 5244 (1970), p. 411-412
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1970
Questionnaires administered in 1962 and 1966 have shown that there is a relationship between the social classes of occupations aspired to and actually achieved by grammar school boys. Anxiety seems to affect achievements but not aspirations.
beteiligte Personen: LITTIG, LAWRENCE W.
Format: Elektronisch
Erschienen: 1970.
Serie: Nature Archives 1869 - 2007 [Dig. Serial]
Schlagwörter:
URL: http://dx.doi.org/10.1038/226411a0

Ähnliche Vorschläge

Zurück zur geteilten Ansicht
Verfasser Titel Jahr
zeige Details LITTIG, LAWRENCE W. Effect of Anxiety on Real and Ideal Vocational Aspiration among Grammar School Boys
in: Nature . - London [u.a.] : Nature Publising Group, ISSN 1476-4687, Vol. 199, No. 4899 (1963), p. 1214-1215
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1963
zeige Details Busari, Adekunle Alade The Predictive Strength of Social Studies for Achievement in Government Classes in Nigerian Schools
in: Social studies., Vol. 83, No. 4 (1992), p. 180
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1992
zeige Details Omuta, Minoru SURVIVORS OF THE BOMB IN TOKYO
in: Japan Quarterly., Vol. 13, No. 4 (1966), p. 522
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1966
zeige Details Shimizu, Kiyoshi LITTLE-KNOWN EFFECTS OF THE BOMB
in: Japan Quarterly., Vol. 14, No. 1 (1967), p. 93
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1967
zeige Details Johnson, Rebecca L., Glass, Carol R. Heterosocial anxiety and direction of attention in high school boys
in: Cognitive therapy and research , ISSN 1573-2819, Vol. 13 (5. 1989), p. 509-526
Zugang: zum Volltext
ähnliche Vorschläge
1989